چهارشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ |۸ صفر ۱۴۴۶ | Aug 14, 2024
مدرسه تابعین

حوزه/ علما و روحانیون شهرستان مریوان با صدور بیانیه‌ای جنایت صهیونیست‌ها علیه مدرسه تابعین غزه را محکوم کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کردستان، علما و روحانیون شهرستان مریوان با صدور بیانیه‌ای جنایت صهیونیست‌ها علیه مدرسه تابعین غزه و به شهادت رسیدن بیش از ۱۲۰ نفر از کودکان و زنان را محکوم کردند.

در متن این بیانیه آمده است:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

«وَ لا تَهِنوا وَ لا تَحزَنوا وَ اَنتُمُ الاَعلَونَ اِن کُنتُم مُؤمِنین»

قصّه‌ پُرغصّه‌ فلسطین انگار تمام شدنی نیست، مظلومیت این ملّت صبور، بردبار و مقاوم، حقیقتاً هر انسان آزادی‌خواه، حق‌طلب و عدالت‌جو را می‌آزارد و درد و رنجی انبوه بر دل می‌نشاند.

تاریخ نشان می‌دهد که در هیچ برهه‌ای از تاریخ، هیچ‌یک از ملّت‌های جهان با چنین رنج، اندوه و اقدامی ظالمانه مواجه نبوده‌اند که در یک توطئه‌ فرامنطقه‌ای، کشوری به طور کامل اشغال شود و درکنار تخریب خانه‌ها و سلطه برخاک آنان به قتل و غارت اموال در سکوت مجامع بین الملل بی‌پروا دامنه ظلم خود را بر این مردم مقتدر و مظلوم بگستراند که با اذن خدای متعال و نصرت او این روند درآینده نه چندان دور بسته خواهد شد.

حمله وحشیانه اخیر اسرائیل غاضب به مدرسه تابعین و به‌شهادت رسیدن تعداد زیادی از کودکان در آن مدرسه بر هیچ کسی پوشیده نیست که این تجاوزات نقض آشکار قوانین بین‌المللی و جنایت جنگی به شمار می‌رود.

در جهانی که ادعای مدنیت و پیشرفت را دارد؛ بسیار جای تاسف است و نیزسکوت کشورهای عربی، اسلامی و حکام فریب خورده استکبار، گستاخی آن غده سرطانی را بیشترکرده است.

ما ائمه جمعه و جماعت، اعضای شورای افتاء و روحانیت، پایگاه بسیج طلاب و کارکنان مرکز بزرگ اسلامی شهرستان مریوان ضمن محکوم کردن این اعمال وحشیانه خواستار پیگیری مجامع جهانی و برخوردهای بین‌المللی جهان اسلام با این عمل کریه و قبیح و ضدانسانی را خواستاریم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha